// E'yka Evan'ss
ABOUT ENTRY FRIEND FACEBOOK FACEBOOK
say " i love you " for me : )
3 September 2012 • 6:22 PG • 0 comments

assalamualaikum . and hola holaa !

hii .. biy ! i love you ! hehe .. saya mintak maaf okey . kalau selama nhe saya buad awak sakit hati jew . mungkin awak dah muak dengar mintak maaf saya nhe kan kan ? tapi saya nak jugak mintak maaf sebab saya sayang kan awak sangat-2 bukan sayang cinta sangat-2  walaupun kita asyik gadoh jew kan tapi kita gadoh kejap jew kan takan lama punya . hehe : ))

biy..awak nak tahu tak kita dah 6 bulan bersama susah senang dengan awak rasa macam sekejap jew kann . tapi awak dah janji kan awak takan tinggal kan saya kalau saya tak buat awak sakit hati lagi . okey ! saya kan belajar benda to . sikit demi sikit saya berubah untuk awak selalu dengar apew yang awak cakap . : ))
saya janji saya takan buat perangai lagi ^^v


0 Ulasan:




PASTFUTURE

Cenderella

Annyeonghaseyo I am eyka , 17y/o , follow me , I hope you like it !


love


BLOG ARCHIVE;

  • my romeo : (
  • aku nak kahwin ?!
  • happy now !
  • why ?
  • The Junas Monkey !
  • tak sabar !
  • happay nhe !
  • nak awak berubah biyy : (
  • sory :(
  • happay : D