// E'yka Evan'ss
ABOUT ENTRY FRIEND FACEBOOK FACEBOOK
aku nak kahwin ?!
8 Ogos 2012 • 7:27 PG • 0 comments
Assalamualaikum Selamat Berpuasa :)

Aku nak kahwin ?!! haha berangan jew lha engt betul kew ! aku nak belajar dulu okew :)
nanti kalau aku nak kahwin aku nak buat besar-2 hehe :D insyallah lha kan kalau ada rezeki . kalau aku nak kahwin aku nak pakai baju yang cantik-2 ! time aku tunang nanti aku nak ada pelamin tunang dan nak pelamin kahwin jugak dan aku nak pakai gaun ! waaahh berangan giler -,- aku !

kemuadian tema aku pulak nanak warna merah hati dengan putih . hehe ! jangan marah lha kalau nhe suka berangan kan . kalau boleh aku nak kahwin dengan pilot :D insyallah , aku tahu kalau sapa baca mesti nak gelak kan , aku tahu dah , mesti cakap aku nhe perasan kan ! aku tahu -.-



kalau pelamin tunang aku , aku nak macam nhe



dan baju tunang nak macam nhe , haha !


pelamin kahwin aku nanti aku nanak macam nhe :)


dannn baju kahwin aku 
|
|
v


aku suka yang nhe . aku rasa yang nhe aku nak pakai time photo shoot :)


baju nhe yang paling aku suka n harga dia pown boleh tahan lha juta jugak lha !



dan aku akan naik keta nhe time kahwin nanti . ! insyallah..

aku harap cita-2 aku tercapai ! aku nak berjaya :) aminnnnnn.. 










0 Ulasan:




PASTFUTURE

Cenderella

Annyeonghaseyo I am eyka , 17y/o , follow me , I hope you like it !


love


BLOG ARCHIVE;

  • happy now !
  • why ?
  • The Junas Monkey !
  • tak sabar !
  • happay nhe !
  • nak awak berubah biyy : (
  • sory :(
  • happay : D
  • --->✿ SEDIH : ( ✿<---
  • --->✿ HAPPY :D ✿<---