// E'yka Evan'ss
ABOUT ENTRY FRIEND FACEBOOK FACEBOOK
happay nhe !
3 Jun 2012 • 2:46 PG • 0 comments
Photobucket



okey ! nak story kejap aw ! hehe . aku dapat kucing baru beb ! haa ! tengok gambar kat atas to !
time to, anak kucing to jauh dalam longkang belakang rumah aku ! keciaan dia beb..dok ketaq-2 badan dia..lepas aku lap-2 dia bagi mandi sikit..dah kering to ! tengok-2 sumpah comel gila beb !
dengan bulu gebu dia..ya allahh comel sgt aihhh..tapii keciann kat dia sebab aku takmau bg dia kat ibu dia balik ! bukan aku tak nak bagi , aku nak bagi tapi ibu dia to biar anak dia macam to ja..bila jauh dalam longkang gadoh lha ngez mintak tolong lha ap lha ! now !!! aku nak bela diaa..hehee :D happay nhe !!



aku mmg suka buat kucing macam nhe ! sebab aku nak bagi garang ! hahaha  ! aku reka je lha --'
comell tak ??




muka dia dah letih kan ?! tapi tengok mata ! cantikk ! :3




ala alaa keciaannnyeww diaa..letihh seharian bermain ! okey lha setakat nhe jaa story aku !
okey bubyee sayanggkuu.. ! : 3


0 Ulasan:




PASTFUTURE

Cenderella

Annyeonghaseyo I am eyka , 17y/o , follow me , I hope you like it !


love


BLOG ARCHIVE;

  • nak awak berubah biyy : (
  • sory :(
  • happay : D
  • --->✿ SEDIH : ( ✿<---
  • --->✿ HAPPY :D ✿<---
  • -->✿ I LOVE YOU BIY ✿<--
  • ---->sayang hampa<---
  • ---> i love you ♥ <---
  • ☂ kak angkat yang tersayang ☂